Mad og Sundhed

Nu kan du massere smerterne væk!

Massage som smertelindring

Mange bliver ramt af muskelsmerter og -ømhed, det kan være pga. alderdom, dit arbejde, sportsudøvelse eller diverse sygdomme som slidgigt, tennisalbue eller spændingshovedpine. Massage er ofte en god lindring eller forebyggelse af sådanne smerter. Det kan være, at du har en ven eller et familiemedlem derhjemme, der kan give dig lidt massage. I værre tilfælde er du måske nødt til at tage til en professionel massør, hvilket kan være dyrt i længden, og du mangler måske også smertelindring mellem besøgene ved massøren. Det kan derfor være, at du skal overveje et massageapparat, som du kan massere dig selv med.

Novafon massageapparater er din hjælpende hånd

Hvis du ikke ved særlig meget om massageapparater, så skal du gå til Novafon. Novafon tilbyder et udvalg af forskellige massageapparater. Med Novafon massageapparater får du uden tvivl en lindrende oplevelse, hvilket mange tilfredse kunder skriver om på deres hjemmeside. Hjemmesiden byder udover udvalget af Novafon massageapparater også på gode råd og vejledning gennem en informativ og rådgivende fagblog. Der er også brochurer og vejledninger til at bruge produkterne.

Hvilket af Novafon massageapparater skal du vælge?

Novafon klassisk yder dybdegående lydbølgemassage, og det kan bruges over hele kroppen og er godt til at løsne myoser og spændinger, i bl.a. nakke, skuldre og ryg, med. Hvis du vil undgå at strække armene for meget, når du masserer din krop, skal du vælge Novafon professionel med forlængerhåndtag. Til lette skader og behandling i ansigtet er Novafon sensitiv velegnet, da det yder blid lydbølgemassage.

Alle Novafon massageapparater er velegnede til hjemmebrug, men kan også være yderst nyttige i din fysioterapi, massage, eller kiropraktiske klinik, når du skal behandle klienter med smerter og skader. Du kan læse mere Om Novafon her.