Kompetenceudvikling med Peopleteam

Kært barn har mange navne, og de fleste af alle medarbejdere kommer til en medarbejder kompetence udviklings samtale, eller det man også kalder MUS samtale – hvor man gennemgår de kompetencer man har og dem man kan gøre lidt bedre. Jeg selv afholder selv disse kompetence udviklings samtaler, da det giver mig et godt indblik i mine medarbejdere – for det er trods alt dem der er med til at give mig mad på bordet, som man siger. For mig handler det mest om at mine medarbejdere er kundeservice minded – nogen kan det hjemmefra, og andre de skal lige have lidt kursus i det. Jeg selv anvender Peopleteam.dk, dels fordi det er Danmarks største udbud af kundeservice-kurser, og dels fordi de udbyder uddannelsen Customer Experience Diploma Class.

Customer-experience-diploma-class = øverste flueben

Hvem vil ikke gerne modtage den tilbagemelding der er vist på billedet – det tror jeg alle vil. Ikke bare er det en tilfredsstillelse, at ens kunder syntes at man yder en Outstanding kundeservise – men det er faktisk også med til at skabe loyalitets kunder og dermed også vækster virksomheden. Så for mig er det en investering i mine medarbejdere og min virksomhed, når jeg sender mine medarbejdere på kursus og uddannelse hos Peopleteam. Det gode ved deres Customer experience diploma class uddannelse, er at ens medarbejdere kan omsætte det de har lært i teori til praksis. Jeg selv har også haft medarbejdere på direkte skræddersyede kurser der direkte var målrettet vores virksomhed. Jeg kan kun sige at de er dygtigt til at uddanne medarbejdere.